Wednesday, March 16, 2011

Demam cuti sekolah

Tu dia ubat...Hari ni Adilah demam pulak. Bangun pagi2 tadi badan panas,lepas tu mata sebelah kanan bertahi mata. 3 hari lepas dah ambik ubat sebab muntah2 dan cirit-birit. Yg itu dah baik, hari ni demam pulak.Lepas makan nasi,aku bg ubat, lepas tu aku suruh rehat. Nasib baik Adilah ni senang makan ubat.Ni biasalah jururawat yg setia. Jururawat ni sekejap dia naik belakang pesakit, dia pijak kaki,mcm2 dia buat. Nak ajak main..."Katak,katak..."Adlina dok panggil kakak dia ajak main.

Lastnya, aku suruh Adilah tidur depan tv. Bukan apa klau dlm bilik,aku pun kena dok dlm bilik la.Tak dpt aku nak buka blog.Adlina pulak aku buka cd Barney. Dia tak kacau la kakak. Sekarang ni Adilah dah tido.Adlina dok layan Barney,panjat2. Aku dok dlm bilik layan internet.He,he,he...





Aku dengaq bunyi dum,dam,dum,dam.Aku mengendap tengok.Tu dia, dia buat keja lama balik.Dia ingat kecik lagi kot.Muat nak masuk dlm tu.
Okey...bye semua nanti aku cerita lagi ya.Adilah dah jaga, minta buka Ceria.Adik dok tengok Barney.Klau lambat2 gaduh besaq tu. Assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...