Wednesday, March 16, 2011

Cuti sekolah


Rasanya cuti sekolah 1 minggu ni lah yg tak pi jln mana2.Selalunya cuti...saja jln,cuti mesti jln.Waima cuti Sabtu dan Ahad pun jln.Pi Lahad Datu pun jadilah.Tapi cuti kali ni...hubby ada audit dtg.Sibuk aku nampak.Tapi ok juga tak pi mana2.Boleh jugak aku kemas rumah.Byknya barang2 aku ni.Dlm almari bab baju,kat dapur bab brg2 dapur,masuk bilik Adilah bab mainan dia.Tak guna,tak pakai dah pun.Dok simpan jugak.Tu yg menyemak...Peningnya kepala.Dlm pada dok mengemas,kena masak jugak.Adilah dah lapaq nasi.Hari ni aku masak gulai daging.Daging sekilo RM18.Jarang2 ada.Hubby beli ikan putih,aku buat 3 rasa,goreng ikan putih dan buat sambal.Habis... Ulam tak dak pun.Tapi hubby memang mcm tu, dia akan cicah ikan dgn sambal. Mesti ada pedas... Ayat Adilah "rasalah,pasti sedap..."

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...