Wednesday, March 16, 2011

Aktiviti cuti sekolah


Nasib baik aku beli permainan blog kat Adilah.Aku beli kat Cosway.Aku beli guna kupon yg thn2 lepas.Nasib baik depa terima lagi kupon tahun 2009,2010.Nak bawa Adilah n Adlina pi dewan pun tak boleh.Bila ptg ja hujan.angin kuat...Takut juga aku,bila dengar Jepun dilanda Tsunami.Aku dekat ja ni dengan pantai.Aku tertanya2 juga,apa yg patut aku/kami yg duduk kat sini klau berlaku Tsunami?Nak lari keluarpun,on the way ke Lahad Datu pun tepi pantai.Nak lari balik semenanjung pun kapal terbang tak ada.Jadi jawapannya:kami hanya mampu berdoa moga kami semua selamat.Eeehhh..dia tanya,dia yg jawab.Apapun aku turut bersimpati atas apa yg menimpa rakyat Jepun.
Laa..melalut la pulak.Tadi dok cerita permainan Adilah.Bagus juga, aku tengok bila dia main blog ni otaknya berjln(berjln??he..he..he). Sebelum ni bukan sebab apa aku tak mau beli blog tu,sebab semak.Kecik2, sat gi Adlina ambik masuk mulut,baling2.Semak...Tapi bila fikir2kan sampai bila?Alhamdulillah,Adilah boleh buat 3 bentuk dah.Dia tengok gambar,lepas tu dia buat.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...