Saturday, May 28, 2011

Bioaura-Air tapisan(23 Mei 2011)

Alhamdulillah, bioaura dah sampai. Tempat penapis air yg lama dah rosak. Jadi aku memang cadang nak beli baru. Bila buka blog aku saja pi klik kat shoutmix bioaura. Ada promosi. Hai blh percaya ka ni? Jadi aku call tanya dgn lebih lanjut. Aku berhubung dgn saudara Zuwairi. Katanya ke Sabah/Sarawak pun mrk hantar. Harga promosi RM680,Kos penghantaran RM 97.Semuanya RM777. Zuwairi ada tel. beberapa kali,bg tau dia sudah pos pada 16/5/2011. Jangka sampai 19hb atau 20hb. Tunggu2 tak sampai. Dlm hati, hai aku ni kena tipu ka?? Petang 23hb hubby bawa balik kotak bioaura. Hubby terus minta tolong pekerjanya pasang. Pd mulanya ada masalah sikit nak pasang. Tapi nasib baik saudara Zuwairi dan kawannya, Hafiz ni seorg yg bertanggungjawab.Tak lepas tangan. Dlm tel. dok terang kat aku mcm tu,mcm ni. Akhirnya berjaya pasang. Jadi terima kasih lah...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...